مدل های پرده کرکره جدید

آشنایی با جدیدترین مدل های پرده ی کرکره ای

پردهای کرکره ای جدید

انتخاب انواع پرده ها بستگی به دکوراسیون و سلیقه ی مشتری دارد. اغلب ما پرده های سلطنتی و حریر ساده را در فضای های مختلف دیده ایم ولی مدل های بیشتری برای پرده در سال های اخیر ساخته شده است که برای سلیقه های مختلف طراحی و اجرا می شود. جنس پردهای کرکره ای جدید نیز تنوع زیادی دارد. این پرده ها بر اساس جنسی که دارند به نام های تجاری مانند، پرده ی سیلوئت، پرده ی لوردراپه، پرده ی شید پلیسه، پرده ی ورتیکال، پرده ی شید رول و پرده ی زبرا و انواع مدل های دیگر شناخته می شوند.

پرده کرکره ای جدید

  • پرده ی سیلوئت

سیلوئت به معنای ضد نور است. این پرده شبیه پرده ی کرکره ی آلومینیومی است. دو لایه تور یا حریر به شکل موازی در کنار هم قرار می گیرند و شمایلی شبیه کرکره های فلزی به پرده می دهند. این نوع پرده قابلیت تنظیم نور را دارد و به دلخواه می توان هر مقدار نور را کم و یا زیاد کرد. این پرده با بالا رفتن در قاب جمع می شوند و به راحتی برای جلوگیری از تابش نور پایین می آیند. باندهای پرده با چرخاندن به راحتی از هم باز می شوند و تابش نور را کنترل می کنند.

  •  پرده ی لوردراپه

یک ریل آلومینیومی، تعدادی پرده ی عمودی و پارچه ی تیغی قطعات تشکیل دهنده ی پرده ی لوردراپه است. این اجرا به طور منظم کنار همدیگر قرار می گیرند و با یک اهرم بالا و پایین می روند. برای محیط های اداری و تجاری از این مدل پرده ها استفاده ی زیادی می شود. استفاده از این مدل پرده ها در اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه نیز معمول است. از مهم ترین ویژگی های این مدل پرده ها این است که به راحتی می توان با آن ها نور را تنظیم کرد. طرح های دلخواه برای چاپ بر روی این پرده ها به انتخاب مشتری بستگی دارد. تنوع رنگی این مدل پرده ها بسیار بالا است. این نوع پرده مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، نور خورشید و رطوبت دارد که می توان آن را از گالری پرده اصفهان خریداری کرد. برای استفاده در مراکز اداری می توان آرم و لگوی شرکت در بر روی آن چاپ کرد.

پرده ی لوردراپه

  • پرده ی ورتیکال

این پرده از پنل های منظم در کنار یکدیگر درست شده اند. قابلیت تنظیم نور به صورت دستی و برقی در این پرده وجود دارد. به این پرده ها به دلیل ساختار حرکتی آن زبرای عمودی نیز می گویند. این پرده از یک لایه تور و یک لایه پارچه تشکیل شده است. به کمک این مدل پرده می توان نور ورودی را کنترل کرد. نوارهای پارچه ای ورتیکال روی چوب و یا ریل مخصوص تنظیم می شوند و در جهت های مختلفی چرخش دارند. نوردهی گوناگونی در زمان چرخش پرده ایجاد می شود. برای این پرده می توان از پنل های مختلف رنگی استفاده کرد.

  • پرده ی شید رول

پرده ی شید رول نوع بالا رو و کرکره ای است. تنوع رنگی این پرده ها باعث شده است طرفداران بسیاری در هتل، رستوران و مراکز تجاری و مسکونی داشته باشد. از یک لایه پارچه برای ایجاد سایه استفاده می شود. شکل ساده ی آن ها قابل ست کردن با انواع دکورهای سلطنتی است و طول عمر بالایی دارند. امروزه از جنس ها و طرح های متنوعی در ساخت این پرده استفاده می شود و قابل ست شدن با هر مدل دکوراسیونی است. همه ی مدل ها را می توان از فروشگاه پرده اصفهان تهیه کنید.

پرده ی شید رول

  • پرده ی شید پلیسه

شید به معنای سایه است. این پرده از یک لایه پارچه ی طرح دار و یا پارچه ی ساده تشکیل می شود. آن ها از پلی استر، کتان و پنبه نیز ساخته می شوند. شید پلیسه در ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی کاربرد دارند. به دلیل رنگ بندی متنوع از این پرده ها در اتاق خواب، آشپزخانه و پذیرایی نیز استفاده می شود. این نوع پرده به دلایل مختلفی انتخاب می شود. یکی از آن ها استفاده از تصاویر دلخواهی است که روی آن ها چاپ می شود. این تصاویر را می توان در دو طرف پرده چاپ کرد. تنظیم آن ها هم به وسیله ی ریموت و هم دستی انجام می شود. شستشو و نصب آسان و پوشش دادن هر متراژ از پنجره با این پرده ها امکان پذیر است. نوع شید رومی به صورت آکاردئونی جمع می شود. برای بیمارستان ها نیز از این نوع پرده استفاده می کنند زیرا قابلیت تنظیم نور را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *