طرح شیک و جدید پرده چاپی و کاربرد آن ها در منازل

 پرده ی چاپی جدید

در سال های اخیر چاپ شکل بر روی پارچه پیشرفت زیادی داشته است. به همین دلیل استقبال زیادی از پارچه هایی می شود که چاپ اشکال مختلف بر روی آن ها انجام شده باشد. کیفیت این چاپ ها بسیار بالا رفته است و در بیشتر موارد تنوع زیادی در این نوع از پرده وجود دارد. گاهی فروشندگان به مشتریان خود برای انتخاب طرحی که قرار است بر روی پرده چاپ شود آزادی عمل می دهند. از این پرده ها در منازل، ادارات، شرکت ها و هتل ها استفاده می شود و به خاطر تنوع رنگی با دکوراسیون ست می شوند. در فروشگاه پرده اصفهان برای پرده پارچه های مختلفی وجود دارد این پارچه ها در جنس هایی مانند حریر ساده، ژاکارد، گلدوزی و دیگر مدل ها طرح شیک پارچه چاپی به بازار عرضه می شوند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. ولی برای چاپ بر روی پارچه نیاز به یک پارچه ی ساده هست. چاپ بر روی پرده انواع مختلفی دارد مانند، چاپ مستقیم، روتاری، ترانسفر و چاپ سابلیمیشن دیجیتال که هر کدام با روش خاصی انجام می شود.

پرده چاپی طرح سما

  • پرده ی چاپی برای اتاق کودک

دستگاه های چاپ دیجیتال در پرده سرا اصفهان کار چاپ طرح دلخواه روی پارچه را آسان کرده است. برای اتاق کودک اغلب از پارچه ها رنگی استفاده می شود ولی با افزایش دستگاه های چاپ و کیفیت آن ها طرح های انیمیشن سریال های مورد علاقه ی کودکان و نوجوانان بر روی پرده ها چاپ شدند و این طرح ها با استقبال زیادی رو به رو شدند. حتی می توان عکس های کودک و نوجوان را بر روی پرده ی اتاق او چاپ کرد. استفاده از چاپ هایی با طرح های شاد و جذاب نیز از طرح های مورد علاقه ی رده های سنی مختلف است. نقوش ساده و مینیمال برای چاپ با توجه به سلیقه ی مشتری و طرح وسایل اتاق او انتخاب می شود. برای انتخاب اینگونه طرح ها بهتر است با فروشندگان که مهارت کافی در طراحی دکوراسیون داخلی را دارند مشورت کنید.

  • مزایای استفاده از پرده ی چاپی

از مزیت استفاده از پرده ی چاپی در درجه ی اول، قیمت مناسب این نوع پرده ها نسبت به دیگر مدل های پرده است. ست کردن این پرده با دیگر وسایل خانه مانند کوسن ها و مبل و حتی رنگ فرش نیز باعث زیباتر شدن خانه خواهد شد.

پرده چاپی طرح سنتی

در خانه های مدرن امروزی شاهد ست کردن رنگ پرده و روتختی هستیم و یکی بودن پارچه های آن ها را پرده های چاپی ممکن کرده اند. یکی دیگر از مزایای انتخاب این پرده ها تغییر رنگ است. در صورتی که مشتری از طرحی خوشش بیاید ولی رنگ آن طرح را دوست نداشته باشد به راحتی می توان از هر رنگی که مورد علاقه ی او است استفاده کرد زیرا دستگاه های چاپ این امکان را فراهم کرده اند. برای دیدن شدن طرح روی پرده از پانچ استفاده می شود. باز کردن این پرده ها کار آسانی است و به راحتی شستشو می شوند.

چطور پرده ی چاپی سفارش بدهیم؟

مراکز فروش زیادی برای خرید پارچه پرده ای با طرح شیک پارچه چاپی در سال های اخیر پرده های چاپی را ارائه می کنند. تنوع این پرده ها هر روز بیشتر می شود و انتخاب یک مرکز معتبر برای چاپ آن ها را سخت می کند. دفاتری که به چاپ پرده مشغول هستند از دستگاه های مردن استفاده می کنند. با دیدن نمونه های چاپی و کیفیت رنگ روی پارچه ها به راحتی می توان از ماندگاری چاپ روی پرده ها اطمینان حاصل کرد. برای سفارش یک طرح هم می توان از عکس های با کیفیت استفاده کرد و آن ها را به فروشنده ارائه داد و هم می توان یک طرح را از کاتولوگ های آماده ی آن ها خریداری کرد. جنس پارچه در ماندگاری آن اهمیت زیادی دارد بهتر است از پارچه های با کیفیت استفاده شود تا هزینه ی چاپ با چند بار استفاده و پوسیده شدن پارچه به هدر نرود. از طرح چاپی ای که سفارش می دهید مطمئن باشید زیرا ممکن است بعد از نصب به همان زیبایی که فکر می کنید نباشد بهتر است از طرح های آماده در کاتولوگ ها که طراحان دکوراسیون داخلی قبلا در خانه ها و ادارات اجرا کرده اند استفاده کنید زیرا اطمینان بیشتری دارد. می توانید طرح لگو و یا شعار شرکت خود را بر روی این پرده ها چاپ کنید و رنگ آن ها را برای نصب با دکور داخلی شرکت هماهنگ کنید.

     پرده چاپی طرح اتاق کودک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *