پرده پارچه ای

پرده های پارچه ای که از 1 تا 3 لایه تشکیل می شوند که بستگی به سلبقه و کارایی آن دارد. آن ۳ لایه به نام های آستری یا پرده زیرین می باشد که از تابش نور خورسید به حریر محافطت می کند. حریر یا تور که در آخر پرده های دکوری که نمای ست پرده را کامل و جذاب می کند.

برا ی شستشوی پرده های پارچه ای مهم نیست که از چه مواد شستشویی استفاده می شود مهم آن است که گرد و خاک و چربی را بتوان از آن گرفت برای همین در ابتدای شستشو پرده باید اول پرده ها را در ماشین لباس شویی دو الی سه بار آبکشی کنید و بعد مایع شستشو را اضافه کنید.

دوخت پرده های پارچه ای

پرده های پارچه ای به ۳ مدل دوخته می شوند:

  • پانچی
  • پیلی
  • چین کش

که بسته به نو ع پارچه و فضایی که استفاده می شود از انواع مختلف دوخت استفاده می شود.

در پرده فروشی اصفهان انواع مختلف دوخت پرده برای شما مشتریان عزیز انجام می شود.

پرده های پارچه ای‌

این نوع پرده هاکه معمولا از جنس پارچه تترون هستند، مناسب برای منازل و سالن همایش و سالن آمفی تئاتر و…..می باشد.

در منازل شامل پذیرایی. نشیمن. غذا خوری . اتاق خواب. اتاق کودک . اتاق مطالعه

هر کدام از این فضا ها مشخصه خاص خود را دارند.

مهمترین قسمت خانه که در دید قرار دارد و مورد قضاوت دیگران قرار می گیرد چه در خانه های کوچک و چه در خانه های بزرگ پرده های نشیمن و پذیرایی و…….. همه یکی است و با اهمیت..

برای اینکه نمای خانه را با پرده زیبا تر کنیم سوای جنس خاص که برای پرده های پذیرایی در نظر گرفته می شود باید به طرح مناسبشان هم فکر کنیم.

در پذیرایی اغلب تلفیقی از ۳ یا ۴ پرده در غالب والان. دکور. پرده اصلی زمینه و پرده استری آویزان می کنند که از لحاظ جنسی و ضخامت باهم متفاوت هستند.

پارچه ی پرده این مکان معمولا از رنگها ی کرم. شیری. سفید طلایی و بافت های ساده و طرح دار انتخاب می شود.

این بسته به نوع دکوراسیون کلاسیک. مدرن. معاصر و غیره … دارد که شما را به سمت  طرح و حتی جنس خاص پرده می کشد ، اما نکته اینجاست که به چند طرفند ساده می توانید به پرده های خانه جلوه بیشتری بدهید.

اگر می خواهید سقف خانه شما بلند تر به نظر برسد و فضا بزرگ نشان داده شود چوب پرده را هر قدر می توانید بالا ببرید. پرده ها هر چقدر بالا تر باشد فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

یکی کردن پنجره ها می تواند خانه را بزرگ و عریض کند.

اگر فضای بین دو پنجره زیاد نیست می توانید به جای جدا کردن پنجره ها پرده را یکسره درست کنید.

معمولا در پنجره های کوتاه و معمولی از پرده هایی استفاده می کنند که حاشیه پایین شان تزئینات بیشتری دارد و نگاه بیننده به آن قسمت جلب می شود . سعی کنید پرده هایی انتخاب کنید که از بالا تا یک سوم پایین ساده باشند و در قسمت پایین طرح دار باشند.