چه نوع پرده ای مناسب سالن پذیرایی است?

 پرده ی مناسب سالن پذیرایی

یک دیوار از کف تا سقف می‌تواند کاملاً زیبا باشد (مخصوصاً با منظره‌ای شگفت‌انگیز) اما می‌تواند کمی تیره هم باشد. افزودن پرده ها، حتی اگر قصدی برای بستن آنها وجود نداشته باشد، می تواند دیوار بزرگ پنجره ها را بشکند و حتی کل ظاهرسالن را لطیف کند. این امر به ویژه زمانی مؤثر است که این عملکرد برای سالن ضیافت یک عروسی یا پذیرایی زیبا باشد. پرده ها اتاق را رسمی تر و مجلل تر می کنند، به خصوص زمانی که از پرده های با کیفیت بالا استفاده می کنند. پرده های ساده و شیک برای سالن پذیرایی می توانند خانه شما را متفاوت جلوه دهند. البته منظور ما فقط تغییر رنگ نیست. اگرچه این همیشه یک گزینه است. با تغییر سبک و پارچه پرده ها، خانه می تواند کاملا جدید به نظر برسد.فروشگاه پرده اصفهان با ارائه ی انواع پرده در رنگها و جنس های با کیفیت این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

راهنمای انتخاب رنگ پرده پذیرایی

 وقتی صحبت از رنگ‌های ساده و شیک تالار پذیرایی به میان می‌آید، رنگ‌های خنثی در ذهن تداعی خواهند شد.رنگهای قهوه‌ای و زرد و سایر رنگ‌های خاکی و خنثی خیلی سریع جایگزین رنگ‌های تند شده‌اند و پرده‌ها نیز از این قاعده پیروی می کنند. برای انتخاب درست رنگ پرده اول از همه، شما باید پارچه های خود را با طرح رنگ دکوراسیون سالن خود هماهنگ کنیداگر طرح رنگ شما دارای رنگ های روشن است، انتخاب و خریدپارچه پرده ای سفید انتخاب هوشمندانه ای است. پرده های سفید یک گزینه کلاسیک برای سالن هستند که ظاهری مطبوع و ظریف را ارائه می دهند که با اکثر طرح های رنگی مطابقت دارد و فوراً ظاهر هر مکان را روشن می کند. یا اگر می‌خواهید از رنگ بیشتری استفاده کنید، رنگی را انتخاب کنید که در طرح رنگ شما برجسته‌تر است، که احساس شادی بیشتری ایجاد می‌کند. اگر طرح رنگ شما دارای رنگ‌های تیره‌تر است، پرده‌ای در برجسته‌ترین رنگ طرح رنگ شما بیانیه‌ای جسورانه خواهد داشت. اگر می‌خواهید پرده‌هایتان ظریف‌تر باشند، پارچه‌هایی با خنثی‌ترین رنگ‌ها گزینه بهتری خواهند بود. اگر تصمیم دارید پارچه‌های خود را لایه‌بندی کنید، ترکیب یک رنگ خنثی با برجسته‌ترین رنگ در طرح رنگ‌تان، کنتراست کمتری را ایجاد می‌کند. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که مکمل وسایل خانه شما باشد. بنابراین، رنگ ها و الگوهای مکمل را انتخاب کنید.

بهترین پارچه برای دوخت پرده کدام است

برای انتخاب پارچه ازپرده سرا در اصفهان حس کلی دکوراسیون سالن پذیرایی خود را در نظر بگیریداگر دکوراسیون شما رسمی است، پارچه های سنگین مانند ابریشم و مخمل عظمت و شکوه را به نمایش می گذارند.اگر دکوراسیون شما غیررسمی است، پارچه های متوسط ​​مانند پنبه یا کتان احساس آرامش و دلپذیری ایجاد می کنند.اگر دکوراسیون شما روستیک است، کتانی ها بهترین انتخاب هستند. بافت طبیعی و تقریباً بافته شده آنها جذابیت دکوراسیون روستایی را به تصویر می کشد.اگر دکوراسیون شما پر نور است، استفاده از لوازم جانبی ضروری است. تابش نور را بر خلاف هر پارچه دیگری فیلتر می کند و آن را در یک درخشش گرم پخش می کند. این یک گزینه ظریف و لطیف است که جلوه ای رویایی در محل پذیرایی شما ایجاد می کند. بسیاری از پرده های اتاق نشیمن از پنبه ساخته شده اند که برای آب و هوای گرم و مرطوب مناسب تر است. با این حال، پرده های رنگ خنثی، به خصوص آنهایی که از رنگ های روشن تر ساخته شده اند، ممکن است بهترین انتخاب برای راحتی خانه در تمام طول سال باشند.

نکات مهم در انتخاب پرده مناسب سالن

برای انتخاب پارچه ی مناسب برای پرده ی سالن دو نکته را باید در نظر گفت که بسیار دارای اهمیت می باشد.

انتخاب پرده برای پنجره ها نقش حیاتی ایفا می کند و بر ظاهر اتاق تأثیر می گذارد. از توری شفاف گرفته تا پنبه سبک، پارچه های بروکات متوسط ​​تا مخمل سنگین، گزینه های شما در طرح های پرده برای پنجره ها بسیار زیاد است. دو عاملی که باید هنگام انتخاب پارچه در نظر بگیرید عبارتند از:

مقدار نور خورشیدی که می خواهید در حال و هوا و دکور سالن شماجریان یابد. برای مثال، پارچه‌های سنگین‌تر مناسب اتاق‌های سنتی‌تر هستند و نوری از آنها پخش نمی شود، در حالی که پارچه‌های شفاف و حریری در سالن  پذیرایی برای تابش و نوردهی بهتر کار می‌کنند.هر پارچه به طور متفاوتی از ارتفاع می افتد بنابراین وقتی چین خورده و به عقب کشیده می شود، متفاوت به نظر می رسد. این نکته مهمی است که هنگام انتخاب طرح های پرده برای خانه باید به خاطر بسپارید

رنگ طرح‌های پرده‌های شما برای پنجره‌ها و درها باید با بقیه مبلمان هماهنگ باشد. شما می توانید پرده هایی را برای پنجره ها از گالری پرده اصفهان انتخاب کنید که با دکوراسیون هماهنگ باشد یا با آن تضاد داشته باشد. برای داشتن ظاهری دلپذیر، پرده هایی را به رنگی انتخاب کنید که سایه دیوارهای شما را تکمیل کند. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید طرح‌های پرده تمرکز داشته باشند، رنگی را انتخاب کنید که با مبلمان و دیوارها در تضاد باشد.

نکات مهم در شستشوی پرده

پارچه و جنس پرده تعیین می کند که چگونه باید آن را تمیز کرد و چند بار باید آن را شستشو کرد. در حالی که تمام پرده ها با هر جنس و رنگی باید هر سه تا شش ماه یکبار شسته شوند، برخی از پارچه ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و برخی نیز می توانند در ماشین شستشو شوند. پارچه های نگهداری کم: اگر به دنبال پرده هایی هستید که باید دو بار در سال شسته شوند، پارچه های نخی یا مصنوعی را انتخاب کنید. این پرده‌ها را می‌توان در ماشین شستشو داد، در صورتی که بدون آستر باشند یا در غیر این صورت، پرده‌های آستردار خود را سریع بشویید.

این یک گزینه عالیست برای کسانی که به گرد و غبار حساسیت دارند یا بچه ها و حیوانات خانگی در خانه دارند. پارچه‌هایی با قابلیت نگهداری بالا: هر پرده‌ای که چین‌دار یا ضخیم است، بدون در نظر گرفتن پارچه، باید خشک‌شویی شود. با این حال، پرده های پشمی، ابریشمی و شفاف باید خشک شوند یا با دست در آب سرد شسته شوند تا رنگ و شکل خود را حفظ کنندهمچنین اگر مستعد حساسیت به گرد و غبار هستید، می توانید پرده های خود را به صورت هفتگی جاروبرقی بکشید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *