پرده کرکره ای جدید

جدیدترین مدل‌ های پرده اداری ۱۴۰۲

مقدمه

پرده‌ های اداری جزو کالا های ضروری  می‌ باشند و وجود آن ها علاوه بر زیبا تر کردن فضای داخلی ساختمان، باعث تنظیم نور و روشنایی محل نیز می ‌شوند. این نمونه از پرده ها را در انواع طرح و مدل تولید می‌ کنند و شما می ‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی ساختمانتان یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

 من در این مقاله قصد دارم، برای شما عزیزان راجع به جدید ترین پرده‌ های اداری در سال ۱۴۰۲ صحبت کنم. در صورتی که شما نیز به دنبال یک فروشگاه پرده در اصفهان می‌ گردید، من به شما عزیزان گالری پرده قائم را معرفی می ‌کنم.

معرفی پرده های اداری در سال۱۴۰۲

طرح پرده و انتخاب رنگ مناسب می ‌تواند به محل کار شما جلوه ی با شکوهی ببخشد و حتی به کارکنانتان در آن محیط حس آرامش را انتقال دهد. اغلب پرده‌ های اداری به صورت کرکره ‌ای تولید می ‌شوند و طرفداران زیادی نیز دارند. چرا که قابلیت تنظیم نور در این مدل پرده‌ ها راحت ‌تر از انواع دیگر آن ها است.

معرفی پرده شید رول:

همان طور که از اسم این پرده ‌ها مشخص است به صورت رولی باز و بسته می ‌شوند و با کنترل از راه دور هم شما قادر به تنظیم کردن این نوع پرده ها به صورت عمودی، می ‌باشید. مواد اصلی سازنده ی این نوع پرده ‌ها پلی استری است و در انواع مدل سان اسکرین، پشت فوم، و غیره قابل ساخت هستند.

 این کالا ها خیلی خوب می ‌توانند از عبور نور خورشید به داخل محیط کاری شما جلوگیری کنند. در نتیجه شما با استفاده از آن ها می ‌توانید به راحتی به انجام کار های خود بدون اذیت شدن چشم‌ هایتان در برابر نور آفتاب بپردازید.

آشنایی با پرده شید:

به روز ترین پرده ‌های اداری مدل های شید می باشند که به دلیل نرم و سبک وزن بودنشان و رنگ خاصی که دارند محبوبیت آن ها در بین مردم بیشتر از انواع دیگر است. این مدل پرده‌ ها را به وسیله ی موادی مثل: پنبه، پلی استر، کتان و … می‌ سازند و بهترین گزینه برای زیباتر کردن فضا های اداری می‌ باشند.

پرده ی شید رول

پرده ‌های اداری زبرا:

پرده های زبرا دو لایه ای می‌ باشند که لایه اول آن ها پارچه و لایه ی زیری آن از تور ساخته شده است و به هم دیگر وصل می ‌باشند. تصاویر روی این کالا ها را می ‌توان در طرح ‌های مختلفی به صورت چوب، گل و یا راه راه چاپ کرد. اما از آن جایی که به صورت دو لایه می‌ باشند کیفیت تصاویری که بر روی این مدل پرده ‌ها چاپ می گردند پایین ‌تر از مدل ‌های شید رول خواهد بود. علاوه بر آن به دلیل قابلیت رول شدنشان شما می ‌توانید از آن ها در پنجره‌ هایی با ابعاد بزرگ هم استفاده کنید.

معرفی پرده‌ های لور درایه یا عمودی:

به خاطر ساختار عمودی این کالا ها، در هنگام نصب شما می‌ توانید آن ها را بر روی هم دیگر قرار دهید. بنابراین نصب و تمیز کردن این نوع پرده‌ ها کار آسانی می ‌باشد. اگر قصد خریداری این مدل پرده ‌ها را برای محیط‌ های اداری خود دارید، باید به عرض شما برسانم که خوشبختانه آن ها از تنوع رنگ بالایی برخوردارند و این باعث می‌ شود، که متناسب با دکوراسیون خود بتوانید حق انتخاب داشته باشید.

پرده‌ های کر کره‌ ای فلزی:

پرده های کرکره ای فلزی بیشترین فروش را در بین پرده‌ های اداری دارند چرا که کم هزینه بوده و در مقابل قیمت پایین طول عمر بالایی دارند. خوشبختانه امروزه علاوه بر طرح‌ های سنتی مدل‌ های شیک ‌تری از آن ها وارد بازار شده که می توانید برای محل کارتان آن ها را خریداری و استفاده کنید.

مدل های پرده کرکره جدید

پرده های کر کره‌ ای چوبی:

این نمونه پرده ها را هم می‌ توان از چوب مصنوعی و هم طبیعی تولید کرد. طرح و مدل ‌های آن ها بسیار متنوع بوده و امروزه بیشتر از چوب‌ های مصنوعی آن ها را تولید می‌ کنند‌. آن ها به صورت افقی و عمودی قابل سفارش می باشند. چنان چه به سازه ‌های چوبی علاقمند هستید و یا قصد دارید یک فضای لوکس برای محیط کاری خود بسازید، من به شما استفاده از پرده‌ های کر کره ای چوبی را پیشنهاد می کنم.

تا اینجای مقاله متوجه شدید که جدید ترین پرده‌ های اداری چه مدل‌ هایی هستند. برای خرید انواع مدل پرده و نصب آن ها می ‌توانید به پرده فروشی اصفهان مراجعه کنید. در ادامه در مورد چگونگی اندازه ‌گیری ابعاد پنجره برای سفارش و خریداری این نوع پرده ‌ها مطالبی را برای شما ذکر می‌ کنم.

نحوه اندازه گیری دقیق برای خرید پرده‌ های اداری:

برای این که پرده‌ های شما کاملاً اندازه قاب پنجره باشند، بایستی اندازه‌ های پنجره را به صورت دقیق داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که هدف شما از نصب پرده به صورت چسبیده به پنجره می باشد یا فاصله‌ دار از آن؟ و آیا می‌ خواهید پرده ی شما آویزان شده از سقف باشد یا این که به دیوار متصل گردد؟

 سپس با استفاده از متر های فلزی طول، عرض، ارتفاع و پهنای پنجره را اندازه گیری کرده و اعداد به دست آمده را در داخل یک برگه یاد داشت کنید. توجه به نکات بالا باعث می ‌شود که اندازه‌ گیری‌ های شما دقیق‌ تر باشند و شما مناسب ‌ترین پرده را برای پنجره ی خود با این ابعاد سفارش دهید.

رنگ پرده نیز از مواردی  است که باید به آن دقت کنید. پرده ‌های اداری بیشتر در رنگ‌ های خنثی مثل: خاکستری، سفید، کرم و غیره در بازار موجود می‌ باشند و شما بر اساس رنگ میز و مبلمانتان و هم چنین دیوارها می ‌توانید مناسب‌ ترین رنگ را برای محل کار خود انتخاب کنید.

نتیجه ‌گیری:

من در این مقاله از انواع پرده ‌های اداری و جدید ترین آن ها در سال جدید صحبت کردم. همان طور که اشاره کردم با این که تنوع این پرده‌ ها زیاد است، اما شما بایستی متناسب با رنگ دیوار و نوع دکوراسیون محل کارتان آن ها را انتخاب و نصب نمایید، تا بعد از آن از انتخاب خود پشیمان نشوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *