تزیین خانه با پرده مناسب

تزیین خانه با پرده مناسب

تزیین خانه با پرده مناسب

هرخانه برای زیباتر شدن نیاز به تزئیناتی دارد که پرده یکی از آن ها می باشد. پرده بخشی از تزئینات اصلی دکوراسیون داخلی می باشد که اغلب با کوسن, رنگ مبلمان و وسایل دکوری منزل ست می کنند. پرده سرای قائم ارائه دهنده انواع پرده زبرا, پرده پارچه ای و… در این مقاله شما را در انتخاب پرده مناسب خانه خود راهنمایی می کند.

تزیین خانه با پرده مناسب

تزیین خانه با پرده مناسب

مدل های پرده را با توجه به الانمای موجود به دو دسته ی پیچیده و ساده تقسیم می کنند که بین این دو دسته ما بیشتر مدل پرده های ساده را پیشنهاد می کنیم چرا که در عین ساده بودن ماندگاری بیشتری دارد ولی پرده های آنتیک و پیچیده برای مدتی مد می شوند و بعد از گذشت چند سال زیبایی و جذابیت قبل را نخواهد داشت پس تنها باید هزینه های سنگینی که برای خرید آنها صرف کرده بودید را فراموش کرده و مدل جدیدی نصب کنید اما پرده هایی که در عین سادگی زیبا باشند، دیگر صرف این هزینه ها را حد بالا ندارد. درمورد پارچه ای که به عنوان حریر و تور می خواهید انتخاب کنید این است که بدانید برای چه فضایی قرار است آن را تهیه کنید و با توجه به شدت نوری که روزانه احتیاج دارید باید جنس پارچه را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین فصاهای داخل دید در منازل از نظر طراحان دکوراسیون داخلی مربوط به پنجره سالن زیبایی می باشد.

اگر نور بیشتری احتیاج داشته باشیم باید پارچه ای انتخاب کنیم که ضخامت کمتری داشته باشد و بیشتر از جنس تور باشد و اگر به نور کمتری نیاز داشته باشیم باید پارچه هایی انتخاب کنیم که ضخامت بیشتری داشته باشد مانند کتان,مخمل و..

اگر خانه کوچکی دارید بهتر است از پرده های رنگ روشن و حدالامکان پارچه های حریر و رنگ دیوار استفاده کنید.با این کار از زیبایی خانه کمتر نمی کنیم بلکه خانه آنتیک و بزرگتر نشان داده می شود. هم چنین انتخاب رنگ های روشن و وجود نور بیشتر خانه را بزرگ تر و دلباز تر نشان می دهد.

پرده های ساده و آنتیک

این روزها دیگر پرده های خانه, صرفا برای جلوگیری از ورود نور آفتاب به خانه, طراحی نمی شوند. در واقع پرده ها به بخش بسیار مهمی از دکوراسیون هرخانه ای تبدیل شده اند و همین باعث شده است که طراحی های متنوعی از سبک های مختلف پرده به بازار عرضه شوند. این روزها پرده های ساده و شیک برای اتاق های پذیرایی بسیار محبوب شده اند. این نوع پرده ها علاوه بر ساده بودن در عین حال شیک برای تمامی فضاها از جمله اتاق نشیمن پذیرایی و اتاق خواب مناسب بوده و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود طرح های منحصر به فردی از آن را سفارش دهید.

تزیین خانه با پرده مناسب

یکی از طرح هایی که این روزها در پرده های مدل جدید مورد استقبال قرار گرفته است طرح گل می باشد که می تواند محیط جذاب و پر نشاط و در عین حال آرامش بخش را ایجاد کند. این پرده های طرح گل در تمامی فضاهای خانه کارایی دارند و باتوجه به نوع اتاق می توانید طرح متنوعی را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *