بایدها و نبایدهای انتخاب پرده

بایدها و نبایدهای انتخاب پرده

بایدها و نبایدهای انتخاب پرده

انتخاب پرده ممکن است کار ساده ای به نظر برسد اما می تواند به ویژه برای مبتدیان دردسر ساز شود.اما انتخاب پرده مناسب برای پنجره نیز ضروری است زیرا می توانند تفاوت زیادی در ظاهر و سطح راحتی خانه شما ایجاد کنند.بنابراین ، برای آراستن پنجره های خود چه باید بکنید؟نگران نباش در این پست ، باید و نبایدهایی را که هنگام انتخاب پرده باید بخاطر بسپارید به اشتراک خواهیم گذاشت.

بایدها:

  • پرده ها را به صورت عریض و بلند آویزان کنید.

با آویزان کردن پرده هایی حداقل 12 اینچ بالاتر از قاب پنجره یا تا سقف ، فضای خود را بزرگتر و مجلل جلوه دهید.همچنین سعی کنید میله پرده خود را از هر طرف 3 تا 6 اینچ گسترش دهید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

  • رنگ و طرح پرده باید با دیگر قسمت ها تطابق داشته باشد.

به این فکر کنید که آیا پرده با طرح داخلی شما بهتر کار می کند.مطمئن باشید که پرده انتخابی شما با بقیه اتاق شما کاملاً متناسب است.این ممکن است به معنای استفاده از رنگهایی باشد که دیوار شما را تکمیل می کنند یا می تواند به معنی استفاده از رنگهای متضاد باشد.اگر دیوارهای طرح دار دارید ، می توانید پارچه ای ساده با رنگی متناسب با دیوار ، یا طرح “تم” دیوارها را در پرده ها ادامه دهید.

بایدها و نبایدهای انتخاب پرده در دکوراسیون

  • قبل از خرید اندازه گیری مناسب انجام دهید.

اندازه پرده پنجره باید متناسب با ویندوز شما باشد.برای انجام این کار ، لازم است قبل از خرید پرده پنجره خود را اندازه گیری مناسبی کنید.اگر مطمئن نیستید که چگونه این اندازه گیری ها را انجام دهید ، از پرده فروشی اصفهان بخواهید یک متخصص را بفرستد.

  • مواد طبیعی را انتخاب کنید.

با نگاهی به بحران محیط زیست ، بسیاری از صاحبان خانه ها می خواهند سبز شوند.اما در مورد پوشش پنجره های شما چطور؟چرا مواردی را که با مواد طبیعی مانند چوب و بامبو ساخته شده انتخاب نمی کنید؟پرده های چوبی گرما و جذابیت طبیعی را به دکوراسیون منزل شما می بخشند.

  • برای کمک به یک حرفه ای تماس بگیرید!

هنگامی که میخواهید پرده ها با طرح داخلی شما بهتر هماهنگ باشد ، یک متخصص می تواند به شما مشاوره خوبی بدهد تا بدانید انتخاب شما به خوبی کار می کند و کاملاً متناسب با دکوراسیون شما هست یا خیر؟!

نبایدها:

  • در انتخاب پرده به دنبال ارزانترین گزینه نباشید.

به یاد داشته باشید که پرده های شما حداقل روزانه دو بار کشیده می شوند و بنابراین شما به یک پارچه محکم نیاز دارید.انتخاب پرده های مناسب و با کیفیت هر طرح داخلی را کامل می کند ، ظاهر زیبا و همچنین عایق صدا و حریم خصوصی را فراهم می کند و سال ها دوام می آورد.

  • از پرده یکسان برای هر اتاق استفاده نکنید.

پرده ها فقط موارد تزئینی نیستند.بسته به نحوه استفاده از اتاق ، آنها هدفی را دنبال می کنند.این را باید هنگام انتخاب پرده برای اتاق های مختلف در نظر بگیرید.به عنوان مثال ، یک اتاق خواب برای خواب سالم است ، بنابراین رنگ هایی را برای پرده و روتختی اصفهان انتخاب کنید که به خواب بهتر کمک می کنند ، در حالی که مطالعه برای خواندن و نوشتن به نور طبیعی بیشتری نیاز دارد ، بنابراین پرده های کرکره ای انتخاب خوبی هستند.

پرده فروشی اصفهان

  • از محصولات تمیز کننده شیمیایی استفاده نکنید.

بسیاری از محصولات تمیز کننده بر پایه مواد شیمیایی وجود دارد که ادعا می کنند پرده ها را بدون آسیب رساندن به مواد تمیز می کنند.با این حال ، نباید خطر کنید زیرا پرده های شما می توانند به این مواد شیمیایی واکنش بد نشان دهند و تغییر رنگ دهند.پرده ها را با جاروبرقی ، گردگیری تمیز کنید.برای از بین بردن لکه های عمیق ، از یک محلول تمیز کننده ملایم استفاده کنید.

  • دکوراسیون منزل خود را نادیده نگیرید.

جدا از در نظر گرفتن هدف یک اتاق هنگام انتخاب پوشش پنجره ها ، باید دکوراسیون داخلی آن را نیز در نظر بگیرید.اگر می خواهید دما و میزان نور اتاق خود را کنترل کنید ، پنل های آستر دار را انتخاب کنید.پرده های شما می توانند متناسب با سبک زندگی شما و کاملاً مورد نیاز شما طراحی شوند.

موارد زیادی وجود دارد که می تواند هنگام انتخاب و نصب پرده اشتباه شود.به همین دلیل مهم است که انتخاب هوشمندانه انجام می شود.با این بایدها و نبایدهای ارائه شده ، می توانید براحتی برای تغییر دکوراسیون منزل و تزئین پنجره های خود اقدام کنید.اگر به کمک نیاز دارید ، ما در فروشگاه پرده اصفهان می توانیم یک مشاوره ارائه دهیم تا اشتباه نکنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *