انتخاب پرده مناسب

پنجره ها ، با کمک پرده ها می توانند زیبا تر و شیک تر شوند. و در واقع ، هر بار که وارد اتاق می شوید ، اولین چیزهایی که مشاهده می کنید رنگ های است که برای پرده ها انتخاب کردیم رنگ و مدل پرده ها و همچنین خرید پارچه پرده ای مناسب تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه خود دارد بنابراین باید در انتخاب آن دقت کنید.

انتخاب پرده مناسب

اما در ابتدا …

قبل از انتخاب رنگ پرده های شما ، باید روی چند عنصر مهم تأکید کنیم ، که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه رنگ هایی مناسب اتاق شما است. بنابراین ، یکی از مهمترین مواردی که باید از آن شروع کنید ، سبک اتاق و به ویژه رنگ دیوارها ، کفها ، فرشها و مبلمان است. تنها یک عنصر می تواند ستاره اتاق باشد در حالی که دیگری فقط باید یک دکوراسیون فوق العاده در تمام دکوراسیون باشد. به اصطلاح “قاعده ی شست” استفاده کنید – اگر یک اتاق دارای رنگ های واضح از دیوارها ، فرش یا اشیاء دیگر است ، بهتر است پرده هایی را انتخاب کنید که لحن خنثی داشته باشد. یا برعکس – اگر کل اتاق و مبلمان در سایه خنثی تر باشد ، پرده های رنگی روشن آنهایی هستند که به یک اتاق زنده می شوند.

رنگها

حالا بیایید به لیست برویم که چه نوع پرده های رنگی مناسب نوع اتاق و چه چیزی می تواند افزایش یابد.

  • رنگ قرمز تحریک کننده اشتها ، انرژی است و افراد را فعال تر می کند. بنابراین پرده های رنگ قرمز می توانند برای آشپزخانه یا اتاق غذاخوری و اتاق خواب شما مناسب باشند. با این حال ، این مهم است که بدانید ، رنگ قرمز ممکن است بسیار اشتها آور باشد ، و ممکن است شما بیش از حد احساس پرخوری کنید ، یا احساسات زیادی را بیان کنید.
  • رنگ نارنجی پذیرش تغییرات را آسان تر می کند ، احساس راحتی ایجاد می کند و انرژی را تأمین می کند. این رنگ را می توان در اتاق ها آویزان کرد ، جایی که هر یک از اعضای خانواده در آن جمع می شود. پرتقال مخصوصاً برای آشپزخانه مناسب است ، زیرا رنگ باعث بهبود هضم و راحتی می شود. اما پرده های نارنجی در اتاق خواب توصیه نمی شوند ، زیرا بیش از حد تحریک کننده است.
  • زرد ، تقریباً مانند نارنجی ، احساس دوستی به شما می دهد. اگر می خواهید بسازید ، میهمانان احساس آرامش و راحتی بیشتری برای برقراری ارتباط برقرار می کنند ، اتاق نشیمن خود را با پرده های زرد تزئین کنید.
  • پرده های سبز برای اتاق خواب مناسب هستند زیرا این رنگ آرامش می بخشد ، خواب شب بخوبی را مستعد می کند و علاوه بر همه این موارد باعث می شود اتاق جادارتر باشد. با این حال ، این رنگ برای همه مناسب نیست ، زیرا ممکن است برخی از افراد را در صورتی که فضای سبز زیادی در اتاق وجود دارد ، تحریک کند.
  • فیروزه به دستیابی به هماهنگی درونی کمک می کند و به آرامش افراد کمک می کند. بنابراین این رنگ پرده ها متناسب با اتاقی است که می خواهید بعد از یک روز سخت کار ، استراحت و بهبودی خود را انجام دهید.
  • آبی رنگ صلح آمیز است که به مبارزه با بی خوابی و اضطراب و همچنین تمرکز کمک می کند. بنابراین پرده های رنگی آبی مناسب هستند که هم در فضای کاری خانه شما و هم در اتاق خواب آویزان شوند.
  • رنگ بنفش. این پرده های رنگی باعث ایجاد نور صورتی کمرنگ می شود که خاصیت آرام بخش دارد. این رنگ مناسب با عناصر با رنگ روشن اتاق نیز باعث زنده ماندن اتاق می شود. بنابراین ، شما را بیشتر بیدار و انرژی خواهد گرفت.
  • صورتی و بنفش باعث ایجاد حساسیت و حساسیت می شود. بنفش و صورتی نیز در روابط صمیمی تأثیر خوبی دارند ، بنابراین پرده های رنگ صورتی فقط مناسب اتاق خواب شما هستند.
  • پرده های قهوه ای روشن به ایجاد یک خانه دنج کمک می کند. رنگ قهوه ای به تمرکز نیز کمک می کند ، اما به لهجه های داخلی روشن احتیاج دارد تا اتاق خسته کننده و کسل کننده به نظر برسد
  • انتخاب پرده مناسب

می توانید در گالری پرده اصفهان با انتخاب گسترده ای از انواع ، سبک ها و از همه مهمتر ، رنگ های متنوع که هر صاحب خانه دوست خواهد داشت ، پرده ای مناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *