انتخاب پرده برای اتاق خواب بچه ها

انتخاب پرده برای اتاق خواب بچه ها

پرده ها یک عنصر تزئینی عالی در طراحی داخلی هستند.در این مقاله ، ما روی پرده های اتاق خواب کودکان تمرکز خواهیم کرد و نکاتی را که زمان انتخاب پرده برای اتاق خواب بچه ها باید در نظر بگیرید را متذکر می شویم.

پرده ها به گونه ای طراحی شده اند که از خانه های ما در برابر گرما محافظت می کنند و هم چنین با استفاده از آنها میتوان نور داخل اتاق ها را تنظیم کرد.برای اینکه در اتاق احساس وحدت بیشتری داشته باشیم ، می توانیم پرده هایی انتخاب کنیم که با ملافه ، بالش یا کوسن تختخواب ما مطابقت داشته باشند.این یک چیز عادی است.

چیزهایی که باید هنگام انتخاب پرده اتاق کودکان به خاطر داشته باشید:

در مرحله اول ، شما باید در مورد نوع مواد و رنگ مورد نظر خود فکر کنید.برای انجام این کار ، باید به رنگ دیوارها و مبلمان توجه کنید.پرده هایی را برای اتاق کودک خود پیدا کنید که با این محیط مطابقت داشته باشد.

پرده های اتاق خواب کودکان باید متناسب با حالات روحی آنها باشد و به گونه ای باشند که فرزندان شما احساس می کنند در یکی از داستان های مورد علاقه خود قرار دارند و فراموش نکنیم که آنها باید با بقیه دکورها هماهنگ باشند.

پرده مناسب برای اتاق بچه ها

با رشد و تغییر کودکان ، دکوراسیون در اتاق خواب ها نیز باید تغییر کند

در هشت سالگی ، طرز فکر ، نگاه و علایق کودک مشابه علایق و سلیقه های او در چهار سالگی نخواهد بود.به همین دلیل است که زمان انتخاب پرده برای اتاق آنها ، باید بلند مدت فکر کنید.به این ترتیب ، شما لازم نیست که همه ساله آنها را تغییر دهید.سعی کنید از انتخاب پرده هایی که با شخصیت های کارتونی تزئین شده اند ، خودداری کنید ، چون بعد از گذشت چند ماه ، فرزندان شما ، احتمالاً دیگر آنها را دوست نخواهند داشت و آنها را کاملاً فراموش می کنند.

پرده ها باید مقاوم در برابر لکه باشند

باید پرده های کودکانه را از مواد بادوام انتخاب کنید که شستشوی مرتب را تحمل کند ، به خصوص اگر بچه های کوچکی دارید.ایده آل این است که پرده های قابل شستشو با ماشین لباسشویی را پیدا کنید که نیازی به شستن آنها با دست نباشد.نکته خوب در مورد انتخاب پرده های طرح دار این است که آنها می توانند لکه ها را تا حدی پنهان کنند.

مقدار نوری که وارد اتاق می شود             

پرده ها به تنظیم میزان نور کمک می کنند ، بنابراین میزان نور طبیعی که وارد اتاق می شود به ضخامت پارچه ای که انتخاب می کنید ، بستگی دارد.

پرده اتاق بچه

رنگ پرده اتاق خواب کودکان

اتاق خواب کودک باید سرگرم کننده باشد و یک دکوراسیون پویا داشته باشد.هنگامی که شما باید در مورد یک رنگ تصمیم بگیرید ، به خاطر داشته باشید که کودکان معمولاً رنگ روشن و شاد را دوست دارند.بنابراین آنها با پرده های قهوه ای یا طلایی خوشحال نخواهند شد.قبل از رفتن به فروشگاه پرده اصفهان ، برای خرید پرده ها ، حتماً با فرزند خود مشورت کنید.

الگوی پرده

همچنین باید الگوی پرده ها را انتخاب کنید.کودک احتمالاً طرح ساده را ترجیح نمی دهد ، بنابراین شما ممکن است بخواهید به یک موضوع برای دکوراسیون اتاق فکر کنید.ممکن است یک پسر از یک الگوی قایق و دزدان دریایی یا با اتومبیل لذت ببرد و یک دختر می تواند از یک پرده با الگوی گل لذت ببرد.اگر می خواهید مطمئن شوید که تصمیم درستی گرفته اید ، می توانید کودک خود را با خود به گالری پرده اصفهان ببرید.فقط اجازه ندهید که او بیش از حد بر شما تأثیر بگذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *